.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انتشار 500 خبر نوروزی در مازندران

معاون فرهنگی ستاد دایمی تسهیلات سفر مازندران گفت: بیش از 500 خبر از 25 اسفند تا پنجم فرودین توسط خبرنگاران در ستاد دائمی تسهیلات سفر تولید و منتشر شد.


به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، مهران حسنی ظهر امروز در حاشیه نشست اجرایی ستاد دائمی تسهیلات سفر مازندران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بیش از 500 خبر از 25 اسفند تا پنجم فروردین توسط خبرنگاران در ستاد دائمی تسهیلات سفر مازندران تولید و منتشر شده است.

معاون فرهنگی ستاد دایمی تسهیلات سفر مازندران با اشاره به تاثیر اطلاع‌رسانی در جذب گردشگران ورودی به استان، تصریح کرد: انتشار اخبار و مطالب مربوط به استان از سوی رسانه‌ها موجب اقبال بیشتر مسافران به مازندران شده است.

حسنی با بیان اینکه در موج دوم سفرها با افزایش حجم گردشگران مواجه هستیم، گفت: انتشار گزارش‌های تصویری از مناطق دیدنی استان و گزارش‌های توصیفی از این مراکز، سیل مشتاقان طبیعت را به مازندران راهی کرده است.

وی در پایان با تقدیر از فعالیت‌های خبرنگاران در ایام نوروز و اطلاع رسانی اخبار ستاد تسهیلات سفر مازندران خاطرنشان کرد: خبرنگاران هم پای سایر دستگاه‌‌ها‌، سال تحویل را در ستاد تسهیلات سفر بوده و از تعطیلات نوروز استفاده نکرده‌اند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 5 فروردين 1391
عنوان پست ها را درست بنویسید آقای حسنی مسئول امور فرهنگی ، اجتماعی و روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی هستند و معاون فرهنگی اشتباه است

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.794 seconds.